Közösségi média

Miért fontos a közösségi média

Nézzünk szembe vele hogy napjainkban mindenki a közösségi médiákat hajszolja és azt hiszi hogy teljesen tisztában van vele hogy melyik oldal miként működik. De mi van, ha elmondanám, hogy a Twitter rendelkezik a kommunikációs hálózatok 6 különböző formájával, vagy hogy Facebook a legaktívabb pénteken..és még sorolhatnám..Ezen az oldalon szeretném szemléltetni a szociális média valódi jelentőségét, hogy mindig napra kész legyen a weboldalad.

Mi a szociális média?

Szociális média ma azt állítja, hogy a szociális média marketing célja a márka megteremtése és a márka láthatóságának növelése a kapcsolatok kiépítése és a potenciális ügyfelekkel való kommunikáció.

Szociális média és közösségi hálózatok
A tartalmi marketinghez hasonlóan, a folyamatosan fejlődő internetes marketing iparnak köszönhetően számtalan digitális média- és közösségi hálózati oldal van, amelyek mindegyike egyedi jellegzetességekkel és céllal rendelkezik. Bevezetés részeként itt van néhány társadalmi hálózat.

A Facebook a világ legnagyobb és vitathatatlanul legerősebb szociális hálózata, amely 1,5 milliárd aktív havi felhasználóval rendelkezik.

A Twitter az úgynevezett „pillanatban” platform, és 255 millió aktív havi felhasználóval büszkélkedhet. A Twitter tökéletes online marketingeszköz azoknak a vállalkozásoknak, akik el akarnak érni az embereket (és készek válaszolni).

Az Instagram egy vizuális platform, amelyet az ügyfelek számára terveztek a digitális médiumok közzétételére, megosztására, megjegyzésére és bevonására. Ahogy a régi mondás is szól, egy kép ezer szót ér.

A LinkedIn a professzionális közösségi oldal. A LinkedIn a b2b marketingre összpontosít, nem pedig a b2c-re.

A Google, a Youtube, a Foursquare és a Pintrest más olyan közösségi hálózati oldalak, amelyek a listán komolyan hiányoznak.

Szociális média marketing stratégia

A szociális média jelenléte megfelelő stratégia és terv nélkül ugyanolyan káros lehet az Ön vállalkozására, mint ha egyáltalán nem lenne terve.


 Egy stratégiai marketing megközelítés, amely értékes, releváns és következetes tartalmak létrehozására és terjesztésére összpontosít, egy jól meghatározott közönség vonzására és megtartására.

weboldal készítés elérhető áron